تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم

برای دانستن تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم با ما همراه باشید. اگر به دنبال یک دستگاه حذف موهای زائد هستید و با برندهای متفاوت مانند تیتانیوم؛ تیتانیوم پلاس؛ سوپرانو تیتانیوم؛سوپرانو پلاتینیوم تیتانیوم پلاس پرو سوان لیزر در بازار هستید و تفاوت این برندها را نمی دانید این مطلب مناسب شماست.

تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم
تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم

تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم

با توجه به تنوع برندهای مختلف دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم نگرانی سرمایه گزاران چند بخش کارایی بالینی‌‌ دستگاه فنی دستگاه و خدمات پشتیبانی دستگاه را در بر میگیرد. در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با نحوه ی کارایی دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم آشنا کنیم.
همه ی شرکت های تولید کننده دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا از طول موج های الکساندرایت۷۵۵ نانومتر: دایود۸۰۸ یا ۸۱۰ نانومتر و اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتر برای تولید دستگاه حذف موهای زائد استفاده میکنند.هدف این طول موج ها کروموفور ملانین یا رنگدانه است ، که این ملانین یا رنگدانه در پوست و مو وجود دارد .پس هر چه میزان ملانین یا رنگدانه بیشتر باشد، جذب طول موج بالاتر میرود .این طول موج های به کار رفته در انواع سیستم های لیزر موهای زائد مانند برند تیتانیوم موجود است. ولی این طول موج قابلیت تفکیک ملانین مو از پوست را ندارد، پس هر چه ملانین در پوست بیشتر باشد، یعنی پوست تیره تر باشد ریسک آسیب حرارتی به پوست بالا میرود.

در سیستمی مانند برند تیتانیوم یا پلاتینوم یا سوپرانو تیتانیوم ،برای جلوگیری از این آسیب حرارتی از سه طول موج به صورت همزمان استفاده شده است. لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر بیشترین جذب روی ملانین دایود ۸۰۸ نانومتر جذب ملانین کمتر به نسبت الکساندرایت و لیزر اندیاگ جذب بسیار کمتر نسبت به دو طول موج قبلی را داراست.

استفاده از این سه طول موج به صورت همزمان ریسک اسیب حرارتی به پوست را کاهش میدهد ،تا برای هر شش ۶ تایپ پوستی قابلیت استفاده را داشته باشد یکی از ویژگی هایی که باعث تمایز در سیتم هایی با سه طول از بقیه ی سیتم های مشابه می شود .همین سه طول موج بودن هست که اولین بار در نسل اول لیزرهای سه طول موج به نام پلاتینیوم مورد استفاده قرار گرفت، تا همزمان با از بین بردن موهای زائد کمترین آسیب حرارتی هم به بافت وارد شود .

 

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

 

در دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم با افزودن طول موج ۹۴۰ نانومتر برای روشن کنندگی پوست دغدغه دیگر مراجعه کنندگان برای روشن شدن پوست هم برطرف شده است. با حذف موهای زائد روشن کنندگی پوست تا حدودی اتفاق می افتد ولی با اضافه شدن این طول موج این روشن کنندگی بیشتر اتفاق می افتد.

زمان این روزها برای همه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از روش های کوتاه کردن زمان درمان در لیزرهای تیتانیوم مورد استفاده قرار گرفته است. فرکانس دستگاه ها از ۱ الی ده هرتز قابل تنظیم است ولی در این دستگاه ای لیزر تیتانیوم و سوپرانو تیتانیوم یا مدل های پرو سوپرانو فارغ از تنظیم فرکانس یک مد کاری به نام SHR یا Super Hair Reduction داریم که زمان درمان را به کمترین میزان کاهش میدهد. به این ترتیب که در مدت زمان مشخص برای هر ناحیه یک انرژی گرمایی مشخص وارد بافت میشود بدون در نظر گرفتن فرکانس با سرعت بالا هندپیس را روی پوست حرکت میدهیم و همین حالت کاری زمان درمان را به نیم ساعت کاهش میدهد.
علاوه بر این موارد بالا بودن سایز سطح مقطع درمان ،در دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیوم مجدد باعث بالا رفتن سرعت درمان می شود.امیدواریم با خواندن این مطلب تفاوت برندهای مختلف دستگاه تیتانیوم را بخوبی درک کرده باشید.

 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *